steun ons

Donaties

Wil je ons steunen?

wil je ons steunen?

Dat is natuurlijk geweldig nieuws! Stuur een mail naar info@stichting-a-talent.nl of bel 020 – 220 2101.

WAAR DRAAG je AAN BIJ

Gestimuleerd worden om je talent te ontdekken, is ontzettend waardevol voor je ontwikkeling. Erachter komen waar je kracht ligt, geeft zelfvertrouwen – of het nou gaat om kunst, techniek, sport of iets anders. En daar kun je je leven lang op bouwen.

De Stichting A-Talent helpt kinderen en jongvolwassenen met een autismespectrum stoornis hun talent te ontdekken en vanuit kracht te bouwen aan zelfvertrouwen.

waar wordt jouw donatie voor gebruikt

Voor elke € 1.544 kunnen we een kind of jongvolwassene aansluiten op ons talenten platform. Middels foto’s, video’s en aansprekende teksten laten we het talent tot de verbeelding spreken.

Het platform zal ook onder de aandacht worden gebracht bij maatschappelijke partijen, werkgevers en andere belanghebbenden. Zo dragen we op een positieve manier bij aan het bewustzijn en de beeldvorming over autisme in de maatschappij.

anbi status

Stichting A-Talent heeft een ANBI status. Dit betekent dat de bestuurders geen beloning voor hun werkzaamheden ontvangen en minimaal 90% van de activiteiten van de Stichting het algemeen belang dienen. Je kunt er daarom op vertrouwen dat jouw donatie volledig wordt gebruikt voor het beoogde doel.

aftrekbaarheid giften

Wist je dat giften aan een ANBI stichting aftrekbaar zijn van jouw inkomen? De belastingdienst wilt zo maatschappelijke betrokkenheid stimuleren. Kijk hier voor de voorwaarden.